På bokmässan i Göteborg möttes ekonomie doktor Fredrik Törn och reklambyrå-vd Joakim Hökegård. De var överens om den positiva effekten som en välgenomtänkt inkongruent marknadsföring kan ge. Fredrik Törn har skrivit om lyckade exempel i sin bok Utmana varumärket! som ingår i serien Forskning i Fickformat från Stockholm School of Economics Institute for Research och PwC. Redaktör för serien är Ilinca Benson, Handelshögskolan i Stockholm, som var moderator för samtalet på Forskartorget. Manifesto har gjort formen till serien och gillar när teori och praktik möts på Bokmässan.
Recent Posts
Categories
- Aktuellt
- Branding by Design Center
- CASE
- Debatt
- Designat
- Föredrag
- Hållbar design
- Heart Direction
- Kalender
- Kunder
- Manifesto backstage
- Manifesto Testar
- MOYO
- Nyhetsbrev
- Okategoriserade
- Out there
- Platsmarknadsföring
- Platsutveckling
- Press
- Social design
- Sociala medier
- Sommarbloggen
- Trendrapport
- Utbildning
- Workshops