Förlåt om vi verkar tjatiga men i slutändan är det bara resultatet som räknas. Vartenda större uppdrag vi har fått de senaste åren har tillkommit på direkt förfrågan från kund, t.ex. strategiska varumärkesarbeten för Mariestad, Kristinehamn, Söderhamn och Landskrona. Likaså Heja Malmö-kampanjen, uppdraget för Njudung Energi samt två visionsarbeten för Copenhagen Malmö Port – för hamnarna i Malmö respektive Köpenhamn (bilden).
Alla har vänt sig till oss för att de gillar något vi har gjort eller för att de har hört talas om oss. Det som skapar goda resultat är att allt vi gör utgår från våra kunders målsättningar. I Malmö förvandlade vi kriskommunikation till årets kampanj i Skåne, om man ska tro branschtidningen Resumés jury. I Söderhamn hjälpte vi kommunen till deras första positiva befolkningsnetto på 21 år. (Och fick ett nytt strategiuppdrag för grannkommunen Hudiksvall.) Att kunder lyfter luren är det bästa kvitto man kan få på att det lönar sig att göra ett bra jobb.