På Guldkärnangalan, som arrangeras av Marknadsföreningen i Helsingborg, presenteras bland annat vinnaren i kategorin Årets Marknadsförare. Jag har suttit med i den jurygruppen tillsammans med Rana Ibrik (ordförande), Christina Richter, Joakim Rubendahl och Magnus Franzén. Med gemensamma krafter har vi kommit fram till tre nomineringar: Helsingborgs Bryggeri, Helsingborgs Stadsteater samt Magasin 36 och Saluhallen i Höganäs. Vi var verkligen rörande överens om att just de här tre kandidaterna förtjänade en nominering. Nu börjar grovjobbet. Vem är Årets Marknadsförare? Svaret får ni på Guldkärnangalan på Sundsteatern den 10 oktober.
Från vänster: Rasmus Varfeldt och Hans Nelsson från Helsingborgs Bryggeri, Max Granström från Helsingborgs Stadsteater och Johannes Fridery från Magasin 36 och Saluhallen i Höganäs.
Nominerar Max Granström på Stadsteatern , då han lyckats locka unga som gamla till nya spännande föreställningar på teater. Vänt tråkiga sorgsna deprimerande föreställningar , till annorlunda o fängslande uppsättningar .