Torsdagen den 21 november är det premiär för Future Story 2014. Till skillnad från våra tidigare framtidssseminarier tar vi nu ett lite större grepp om näringslivet. Även den här gången handlar det till viss del om sociala medier, men också om hållbar marknadsföring, den digitala industrialismen och om ambassadoers, som utvecklar ditt varumärke utan att du behöver göra reklam.
På programmet, som du kan ladda ned här:
• Dislike-knappen. Sociala medier som du aldrig har sett dem.
• När grönt blir lönsamt. Hållbar marknadsföring.
• World Wide Workshop. Den digitala industrialismen.
• Ambassadoers. Varumärkesutveckling utan reklam.
Fjolårets arrangemang i Helsingborg – Generation ÅÄÖ – fick vi flytta till större lokaler på SHIP på grund av det stora intresset. Eftersom vi har egna lokaler i år har vi däremot ett begränsat antal platser. Vi hoppas att få se de som är mest intresserade av framtiden ombord på premiären. Först till kvarn, eller rättare sagt först till Henry Dunkers plats 3.